כיצד לשדרג דלתות פנים ולשמור על תקציב ידידותי?

מערכת שורש  כא אייר, תשפג  5/12/2023

שוקלים להחליף את דלת הפנים בביתכם או במשרד? ובכן, רגע לפני שמחליטים להחליף את דלתות הפנים בבית, כדאי לקחת בחשבון אפשרויות שדרוג
.......................

כיצד לשדרג דלתות פנים ולשמור על תקציב ידידותי?

צילום: freepik

בכל הנוגע לשדרוג של דלתות פנים, האפשרויות לסגנן את הדלת הן בהחלט רבות, כאשר חלק מהאנשים בוחרים אפילו להחליף את דלת הפנים במקרים מסוימים. אבל, רגע לפני שמחליטים להחליף את דלת הפנים, הנה כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון, בשיתוף צוות ח-גמליאל.

שוקלים להחליף את דלת הפנים בביתכם או במשרד? ובכן, רגע לפני שמחליטים להחליף את דלתות הפנים בבית, כדאי לקחת בחשבון אפשרויות שדרוג אשר לא יעלו הרבה בכיס, אבל יוסיפו המון בעיצוב הכללי של הבית. בתוך כך, ח-גמליאל עוזרים לכם בבחירת המוצר המושלם:

  • ידיות מעוצבות: זהו פתרון מעולה עבור מי שמעוניינים לשדרג את נראות דלת הפנים מבלי להוציא יותר מדי כסף על כך. ישנן ידיות בעיצובים בלתי נגמרים ומחומרים שונים, החל מפלסטיק קשיח, דרך מתכות, אלומיניום, ברזל ועוד – רק תבחרו.
  • עיצובי פרזול לדלתות: כאשר מדברים על פרזול, מדברים בעצם על אומנות בברזל ומתכות שונות. לכן, העיצובים הם אינסופיים וניתן לייצר דקורציה מפורזלת איך שרק רוצים בהתאמה אישית.
  • פעמונים: גם כאן, ניתן לייצר ולרכוש פעמונים מסוגים בלתי נגמרים, גדלים ומחומרים שונים.
  • ציפוי טפט לדלת: בדרך כלל, יהיה מדובר על ציפוי למינציה, כאשר אלו נחשבים יחסית עמידים בפני פגעי הזמן ומכות.
  • נוקשים לדלתות פנים: נוקשים לדלתות כשמם כן הם, מאפשרים לנקוש בדלת והם עשויים ממגוון חומרים שונים כמו עץ, מתכת, ברזל ועוד.

למה לשדרג את דלת הפנים בחלל?

בכל חלל, בין אם משרדי או ביתי, ישנן דלתות פנים אשר ממלאות תפקיד פונקציונאלי של הפרדה בין חללים. עם זאת, צוות ח-גמליאל וכל מומחה אחר בתחום, יגידו לכם שלדלתות אלו יש גם תפקיד עיצובי. כאשר השנים חולפות ופגעי הזמן מקבלים ביטוי על גבי הדלת, הגיע הזמן לשדרג אותה, לצפות אותה בלמינציה או להחליפה. לסירוגין, ניתן גם לתקן דלתות שחטפו מכות במהלך השנים.

כמה עולה לשדרג דלת פנים?

איך אומרים, הכול עניין של תקציב? גם כאן זה רלוונטי, מכיוון שאפשר לשדרג דלתות פנים בתקציבים מאוד משתנים. באופן כללי, אפשר לרכוש למשל ידיות לדלתות פנים בכמה עשרות שקלים בודדים. מנגד, אפשר להזמין נוקשים ופעמונים בהתאמה אישית, מה שיכול לעלות מאות שקלים ומעלה. בואו נגיד ככה, בתקציב מאוד ידידותי אפשר לרכוש חומרים סינטטיים שגם נראים מעולה וזולים בכיס.

לסיכום, כיצד להוזיל עלויות שדרוג דלת פנים?

בין אם רוכשים מוצר בימינו, מקבלים שירות או צריכים כל דבר אחר בעולם השיווקי-צרכני, המפתח הוא השוואה. לכן, צוות ח-גמליאל ממליץ על השוואת מחירים בין משווקים שונים כאשר מעוניינים לשדרג את דלת הפנים. אם במקרים מסוימים מחקר השוק הזה יחסוך כמה שקלים בודדים, במקרים אחרים החיסכון יהיה של עשרות ועד מאות של שקלים אפילו. למשל, כאשר צריכים לשדרג כמות גדולה של דלתות פנים משרדיות. במקרים אלו, השוואה תהיה הכרחית.